Yesimeliz inşallah canım bugün akşam iş çıkışı kaynanama gttm eşimde bugğn ordaydı deli gibi kustum çubuk krakeri bile çıkardım o bile şaşırdı beni hiç kusarken görmedi abartıyorum sanıyomuş hatta yalan söylüyomuşum sanıyormuş çıldırdım bildiğin. Ben nr zorluklar çekiyorum yiyemiyorum içemiyorum kendi annem ağlıyor beni kusarken görünce... İnsanın kendi annesi gibi yok. Bende dua ediyorum geçsin diye eski hallerimi unuttum nasıldım diye eşime anneme arkadaşlarıma soruyorum ben ne yer ne içerdim diye. Bu arada ilk yaptığım yorum silinmiş olsrak yazıyor nedeni nedir acaba bilen var mı