minik_fasulyem_ Bugün 39+1 im ve doktorum henüz çatı muayenesi bile yapmadı sen düşün. 4 kiloyu geçecek bir bebek değil her halükarda normal dogurursun kurcalamaya gerek yok dedi. Doğum başlama esnasında bakarız ona göre aksilik varsa sezeryan müdehale edici bir çözüm ilk seçenek değil dedi. Maalesef çoğu uğraşmak istemeyen doktorun bahanesi çatı darlığı, suyun azalmış evhamı yaptırmak falan... Devlet Hastanesi'ne git bı derim. Orda muayene ettir kendini gerçeği öğren. Bir arkadasim son anda sezeryandan döndü öyle kızcağıza doktoru hemen halledip bayram tatiline gitmek için çatın dar bayramdan önce alalım demisti devlette kontrol oldu ve öyle bişey olmadığını anladı. Devlet hastaneleri aksilik olmadığı sürece normal doğumdan yana olduğu için seni doğru yönlendirecektir. Ona göre kararını verirsin.