Beyzanrsoztkn Benim suyum 24. Haftada fazlaydı. Tatlıyı azalt demişti doktorum. Geceleri uyanıp tatlı yiyor bir bardak su içip geri uyuyordum. Su içince kana daha çabuk karışıyormuş aniden kan şekerim yükseldiği için suyum artmış. Tatlıyı azalttım şekerli olan herseyi. Normale dönmüştü