Zeynepannesi koydum , gebe egıtımınde konulmasın falan denılıyor ama yengemde yasadıgım tecrubeyle sunu soyleyebılırım. Mutlaka konulmalı cunkı yengem yuksek tansıyondan altı saat bılıncı kapalı yattı. Doktorumuz mama verılmesı gerektıgını soyledı ve anne gogus ucu uyumlu bıberonuyla yegenıme mama verdık. Sonradan kendıne geldı emzırdı zaten .