Atlasinannesi Bazılarıniz biliyordur dün acil sezaryanla doğum yaptım 34 haftalık iken kanamam sadece o gece vardı bu sabah hiç bisey yok kanamam yok normal mi sizce erken doğum olduğu için mi 1 gece sürdü ama idrarda kırmızı renk var birazcik
annevebebek17 Canım geçmiş olsun bu konuda bilgim yok ama sana bir sorum olucak bebeginin durumu nasıl 34uncu haftanda bebegi kuveze aldılar mı.. Cigerleri gelişmiş oluyor mu benimde erken dogum riskim var ondan soruyorum