Esilaninannesi0904 Kızlar 36+ dayız bugun yanlışlıkla dönerken karnımı demire vurdum ama üst tarafımı bebek dönmüşmüdür kafasına felan gelmiş olabilir mi çok korkuyorum ne olur yardım daha önce gebelik de böyle bi sorun yaşayan oldumu çok korkuyorum çok😭😭😭
Superfreshlerim Esilaninannesi0904 canım o çok emniyetli bir yerde suyunun içinde ona hiçbirşey olmaz korkma
Kalppp Esilaninannesi0904 madem bu kadar korktunuz sert vurdunuz bir acile gidin görünün buradakiler size ne yapabilir ki
sevval55 Esilaninannesi0904 canım bebek çok korunaklı bir yerde içerde. Ama için rahat edecekse git baktır
Esilaninannesi0904 Snglmhmt Sinem0070 dogru canım haklısın ama ebe çok uzak ve eşim yanımda degil şuan ve bebegımın hareketi var
El_mu Esilaninannesi0904 O zaman korkma bebeğini takip et hareketini falan zan etmiyorum bişey olsun ama sen takip et aksilik gorursen ara eşini
Anneyimki Canım ne kadar dogrudur bilemem ama benm komşumun annesi 35 yıl önce çocuguna hamileyken karnını sofranın sivri yerine vurmuş baya canı yanmış. Tabi o zmnlar doktora falan gidilmio. Neyse dogum yapımca çocugn kafsında minik bi yerinde saç çıkmamş doktor karnını bi yere mi vurdun demiş. Ne kadar syyun içinde de olsa sert vurunca bi yerine gelior demk ki. Seni üzmek istemem ama canın o kadar yandımı. O kadın agrısına gece bile uyuyamadm demiştii. Bi doktkra görün istersen
Esilaninannesi0904 Anneyimki yok benim canım çok acımadı sadece düşünmek canımı acıttı karnımda vurmanım etkisine dair bişey yok canım bebek de oynuyo sadece o an o bölgedeydi ve hemwn oynayıp yer degiştirdi bende o sebwpden kötü oldum