balim___ Selam kizlar.. Bir soru sormak istiyorum sizden😊yardim ederseniz mutlu olurum) erkek hee zaman sagda, kiz her zaman soldami olur? Sizde nasil olmusdu? Hic erkek solda olan varmi? Tesekkur ederim shimdiden😊
Caglaak balim___ benim erkek ve hep solda hissediyordum sağlıklı olsunda kız veya erkek ne fark eder sağ salim kucağımiza alalım yeter
Smraozn12 balim___ cnm Bnm hep sagdaydı erkek dedıler sonra doktorda erkek tahmin etti aMa bugun 2lide ogrendm kız 😍
GulsahMulayimDastepe balim___ Benim hep soldaydı, erkek Bebeğim. Doğuma az kaldı ama hep solda durdu.