Aslhnmstfa Selam anneler bugün hastaneden çıkardı doktorum boş gebelik falan yokmuş 6+2 günlükmüş haftaya pazartesi kontrole çağırdı şükür bişeyim yok dua eden herkez den Allah razı olsun