Funmeh Kızlar benim adetim normalde 23 Ağustosta fakat 5 gün erken oldum sadece 3 gün sürdü midem çok bulanıyor kasıklarıma çok ağrı var göğüslerim çok şiş arada tansiyonum düşüyor sizce hamile olma ihtimalim var mı? Bu arada kanamam her zamankinden daha az .
Paresss Adet olsaydın gögüslerin normale dönerdi .Kanama çok değilse bence yerleşme kanaması olabilir kanda baktırın en net orada çıkar
Paresss Funmeh sen yinede test yap çocuk düşünüyorsanız inşallah vardır bebiş🙏 Ama en doğrusu yine de kan tabi .Belki senin gibi yaşayanlar olmuştur bakalım yazarlar akşama doğru:)
Seydaisgrn Yerleşme kanaması olabilir canım benim öyle olmuştu hatta idrar testi yaptım negatif çıktı sonra kan sonucu öğrendim hamile olduğumu
Funmeh fadimdurmus test yapmadım . Hamile hissetme sebeb midem çok bulanıyor kasıklarıma ağrı var yemekten tiksinme tansiyonum arada düşüyor çok alınganım sürekli ağlamak istiyorum göğüslerim çok şiş
3310 Benim yengemin annesi 5 ay adet oldugu halde kadın 45 yaşı da ayrıca doktora bi gittiki 5 aylık hamile 🤭
1993s Adetim geçikmisti sonra adet oldum sandim tam 1 hafta lekelendim sonraki ay hamile 2 aylık hamile olduğumu öğrendim zaten migde bulantilarim da başlamıştı göğüs ağrım hiç gecmemisti