mommyofarsel 37+2 deyiz bebek hareket ediyor ama cok yavas artik eskisi gibi degil bazen sadece duruyormus gibi hissediyorum panik yapiyorum sizde de oluyor mu 🙁
Handeaslan39 mommyofarsel canım yeri daaraldı çok normal yani eskisi kader haraket etmesini bekleme 🙂 Korkma sen haraket ediyorsa korkma yani
mommyofarsel Handeaslan39 anladim ondan dimi az kaldi ya simdi tam bilemiyor insan hissediyorum hareketleri var az da olsa ☺