haticekubra123 Biz öğrendik şükür 🤗 Doktor ilk gebelik olduğu için bebegi hissetmen biraz geç olur dedi ama bazı insanlarda böyle olmuyo galiba
sevval55 Hissedebilen var mı aranızda ben 16dan beri hissediyorum hep sağ tarfımda elimi koydugumda vuruyor dönüyor 😃 ilk gebeliğim korkuyodum geç hissederim diye ama cok sükür🙏🏻
haticekubra123 ilk gebelik olduğu için fazla anliyamiyorum ama elimi koydugumda nabız gibi bi ses var😂
Yebrulii haticekubra123 aynen bende öyle hissediyorum benimde 12.haftada erkek dendi 14 ve 15.haftalarda kesin kız dendi ama değişir diye bi alışveriş yapmadık henüz😀 detaylıyı bekliyoruz
edamutlukinali 17+3 🤚 Cinsiyet için 14 ve 16. Haftada kıza benziyor cevabı aldık bekliyoruz net bişey desin diye 😊