Ecrinbzkrt Merhaba merakından soruyorum kürtajdan sonra regli belirtileriniz oldumu göğüs kasık gibi .Ben adetimin gününü olacağım günü saati dahi göğüslerimden anlardım ama kürtajdan sonra göğüslerim çok söndü ve regli belirtilerim tamamen gitti ne zaman normale dönüyor yada sadece ben mi yaşıyorum