Banu2626 benim de iki hamileliğimde de karnımda öldü canım iki kere kürtaj oldum. İnşallah senin güzel, sağlıklı bir şekilde ilerler.
Genetik Testlerimi yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı. Kromozom analizi testlerimizi yaptırdık.Her gün aspirin içiyorum.Hamile kalınca da her gün iğne olacağım.Bir de rahim filmi çekildim rahmimde kavis çıktı ondan ameliyat oldum.
Olumsuz bir durum olmaz inşallah ama olursa sende bütün bu gerekli şeyler yaptır canım. Bir daha başımıza gelmesin aynı şeyler 🙏