Lsbebisim ben önceki hamileliğimde yaşamıştım, kese oluşuyor hatta düzenli olarak büyüme de gösteriyor kese ancak içinde embriyo oluşmuyor. İnsallah kimse yaşamasın bunu siz de içinizi ferah tutun, ben de daha dün duydum bebeğimin kalbinin pıtpıtını siz de duyacaksınız insallah 🙏🏼 :)