Ebru9360 benim arkadaşımın doktoru özelde yaptırma git devlette yaptır testlerini diyordu ona, özelde çalışmasına rağmen :) kendi doktorum da muayenede çalışıyor ve beni tüm testler için tıp fakültesine yönlendiriyor. Hiç garip bir durum değil canım git nerde ve sana nasıl uygunsa öyle yaptır bence