Sermec Kızlar ben 8+1 haftalık hamıleyım ve kan degerim de folat vitamini 20 cıktı ama en yüksek deger 18 normal midir bir zararı var mı yüksek cıkmasının
Sermec Sumeyye_g aile hekimi normal dedı daha kontrole 2 hafta var ondan dolayı burdan sormak istedim