Eagle564 memnun kalan da çok kalmayan da sanki adamına göre muamele yapıyor gibi. Biraz kati bir doktor herkesin gidebileceğini düşünmüyorum. Bir de açıkçası sezeryan yanlısi arkadaşımı hiç bir sıkıntısı yokken korkutup sezeryan almıştı bebeğin kalp atışları düşmüş diyerek halbuki bebekler uyuduğu zaman nst de kalp atışları biraz düşük çıkar ikinci kez nst ye soktuğunda normal çıkmıştı ama korkuttu ve sezeryan için Gün verip aldı