Eceyavuz Öğlen doktora gittim dün iş yaparken beyaz akintim geldi bacaklarıma kadar indi akıntı doktoruma söyledim bacaklarına kadar akıntının inecek derecede olması cok kotu dedi alttan ilk baktı cok enfeksiyonun var dedi 29+5 im sonra ultrasonla baktı bebek ters duruyor dönmeyebilir dönmezse sezeryan olacaksin mecbur ayrıca bu enfeksiyonla suyun erken patlar normal doğum olursa da bebek için riskli ağzına burnuna enfeksiyon girer dedi 😭 bu şekilde olan var mı antibiyotik ve fitil verdi ama kullandigim süre geçiyor sonra yine başa donuyor enfeksiyon için sirke kullanıyorum ama yeterli olmamış demekki
Melihadur Eceyavuz hamileliğim boyunca enfeksiyonum vardı ve 39 haftalığız bir sıkıntımız olmadı Allah’ın izni ile
Denizmavisii Eceyavuz canımm benim bebeğim 32.haftada döndü genelde o haftalarda dönüyorlar zaten doktorun erken konuşmuş bence daha önünde baya zamanın var
Masalumut Benim de enfeksiyon ile başım dertte fitil kullana kullana bi hal oldum geçmiyor gene tekrarlıyor 19+4um bide ben daha çok var bi çözümü bulan olsa da söylese
Eceyavuz Largopen antibiyotik ve fitil verdi de bitince yine tekrarlayacak enfeksiyon olunca normal doğum olunmuyor mu