El_mu benim yatak odam evde isitma olmasına ragmen teknik bi sorun nedeniyle buz gibi. Biz bile hasta oluyoruz bebegi de yanimiza alirsak Allah korusun . Küçük bi odam vardi benim yatak odasi olmayacak kadar küçük mecburen orayi bebek odasi yaptik tek kisilik baza koyduk ben babasi dönüşümlü olarak kullaniriz diye ama çoğunlukta ben tabi.