Sevdadenizz Kızlar merhaba kayseri de olan hamişlerim şehir hastanesine gideniniz varmı? Var ise hangi doktor ve memnuniyetiniz nedir söylermisiniz? Ben hüma ya gidiyorum ama doğum yaklaştıkça doğum ücretleri bizi sarsıcağını düşünüyorum çünkü gerçekten çok pahalı bildiğiniz gibi...
Sevdadenizz Mervecrbg evet sanırım öyleymiş ama fiyatlar güncellenecek diye duydum yeni fiyat olarak da 2000 TL diye duydum
Mervecrbg Sevdadenizz evet yılbaşında güncellenecekmiş sanırım ayrıca sadece doğum 1750 diğer vip doğum filan ne kadar bilmiyorum süsleme ikram vs