Simsimm Kızlarrrrr iyi günlerrrr 37+1 sabahtan beri adet sancısı hafif ağrılarım var bide hafif hafif kasılmalar sizce neden oluyodur?
Kalbiminsesi Simsimm gun olarak aynuzyiz canim bendr tik yok ama hemsire artik bekle demisti seninkide dgum olabilir
Mrym_16 Simsimm gün olarak benim de aramızda bir hafta var bende 36+2 oldum hayırlısıyla Doğum edersin inşallah tabi bende hamile olan herkeste valla artık günler geçmiyor gibi geliyor bana
Simsimm Umrnkrhn sabahtan beri beniöde geçmedi gitti karnım desen taş gibi sanki yanlardan hafif hafif ağrı giriyor hadi bakalım hayırlısı bide benim 2 santim açıklık vardı 33 haftalıkken bide aşağıya doğru bi sızı oluyo ne o anlamadım