Zehra333 Kızlar Pazar günü vermiştim 3 güne çıkar demişlerdi internetten bakmayı unutmuşum şimdi baktım sonuç 23,6 çıkmış doktoruma ulaşamadım sizce normal mi? Bebeğin tutunmasını sağlayan hormonmuş sanırım bu ?
Sumeyye_g Zehra333 canım hastaneyi ara başka doktora ulaş olmadı tahliller önemli herkesin gebeliği bir olmaz yani
Medine_1992 Zehra333 canım benim 8 cıkmıştı ya bana birsey vermedş doktor 4 hafta iken 8 Di şimdi 11 hafta ne oldu ki ya bende korktum şimdi
Hilalcan-ilhan Benimde 10.67 çıkmıştı doktorum progestron ilacı verdi onu kullanıyorum şuan 12+1 erkek bebiş bekliyorum 🤩
Kelebegimmm Benimki 0,5di😐doktor o kadar umutsuzduki ciddiye almıyordu beni)ben hiç umutsuzluğa düşmedim ama Allah isterse olur dedim çok şükür 36 haftayı tamamlıyoruz🤗