elcin231096 kesinlikle özel kızımı 5 yıl önce özelde doğurdum sancı için şehir hastanesine gittim yatış verdiler mafoldum piskolojim bozuldu doğumdan korktum doğuma 13 gün var ve özele doğuma gidecem allah izin verirse devlet mi allah kimseyi düşürmesin