denizadaalpp Canım.bende 150 civarlarinda sürekli var yani hamilelikte dahada düstü ve bir senedir degerlerim hep ayni.ilac kullanmama igne kullanmama ragmen duzelmiyo . Biraz duzenli beslenmek gerekmis galiba et tavuk gibisinden doktorum ilacta biyere kadar demisti ama hala aynı birturlu düzelmiyor yani