KubraF nurhanı bilmiyorum ama ben ilk doğumumu Ayşin hanım yaptrdıı çok memnundum çok iyi doktor gece dogumlara geliyor ama muayneleri 50.yıl şafak tıpta yapıyor doğumu 500 evlerde yaptryor şuan 11 haftalıgım 13 haftamda gdcem ve tekrar ücret knsucam ☺️