Otherozge Kızlarr merhaba 37+4 teyim kan tahlillerimde kolestrollerım cok yüksek geldi.sizinde böyle oldu mu? Olduysa neler yaptınız? Doktorunuz neler önerdi? Ben doktoruma sordum cevap gelmedi daha ama merakta ettim yaşayan varsa neler yaptı 😳
Otherozge Ozican bende cok endişelendim acıkcası moralim bozuldu niye bu kadar yüksek diye🤷🏼♀️ Teşekkür ederim cevapladıgınız için 💛
Ozican Otherozge Benimde yüksekti korktum doktora gittim gebelikte kolesterol her zaman yüksektir bakılmaz dedi 🌸 içiniz ferah olsun 😊