Kucukannee Hanımlar vaktiyle 36+0 olduk kaldi 4-5 hafta. Doktor 19 Eylül son hafta tarihi olarak verdi. Ben gurbette yaşıyorum annem Allahın izniyle 12 Eylül gibi gelicek. Acaba boyle 15 Eylül gibi doğum yapsam olmuyor mu diye sordum doktora kadın gülmekten kırıldı😄Tabii ne zaman doguracagimi bilmemek de zor.. ne zaman başlayayım squat yapmaya hurma yemeye ve başka bildiginiz yontemler var mı doğumu yakinlastirmak icin?💐🤔
SemaAsya Kucukannee Bana doktorum 36 dan sonra pilates, squat falan başla demişti. 37 de çatı muayenesi oluyor açıklık durumuna göre de hurma yeme merdiven inip çıkma, çömelerek eski usül yer silme işlemlerine başlayabilirsin bence :)
Oglusannesii Kucukannee 40+1 iz ne ilişkiyi kestim 32 den beri hurma yerim bugün bıktım bıraktım galiba herşeyi noluyosa olsun artık..
Kucukannee SemaAsya valla bi yandan cok dogurmak istiyorum artik eski gücüme kavuşayım diye bir yandan da korkuyorum nasıl sancılarla bas edicem diye
Arasbebe Ustelik bnde yurt disinda yasiyorum kuwaitte .burda arapca konusulyo bnm cok fzla arapcamda yok .yanima doguma kimsede gelmior
Arasbebe Bekliorum bnde diger oglum 23 kasim dogdu.kizim23 aralik dogdu.bunuda 23istiom😂😂😂😂ama kirk hfta 19da dolyo bkalim nolacak
SemaAsya Kucukannee O kadar çok korktumki erken doğumdan sanki şimdi ne yapsam hemen doğacakmış gibi geliyor :) Bizimki tabii hala erken 35+1 :)
SemaAsya Kucukannee Son zamanlar hem çok zor geçiyor hem de o büyük günden ve sonrasından korkuyorum. Tek tesellim teslimiyet :)