Ben 7. Aya kadar Zeynep Kamil hastanesine gittim.eğer beklentileriniz çok yüksek değil ve her olumsuzluğu takmıyorsanız muayene konusunda memnun kalırsınız.Ahter bey,sultan hanımdan çok memnundum özellikle Ahter bey .. yalnız odaların iki kişilik olması Doğum öncesi ve sonrası ziyaretçi sorunundan özelde yapmaya karar verdim.şimdi Çamlıca Erdem’e gidiyorum.afiyet hastanesindede Özgür hanımı tanıyorum 2. Doğumumu o yaptırmıştı çok iyi bir dr dur.ama hastanenin fiziki şartları ve odaların yine iki kişilik olmasından vazgeçtim.biraz uzun oldu ama herkes için hayırlısı olsun