Symm Arkadaslar yenimahalle devlet hastanesine giden dogum yapan varmı nst ve catı muaynesini kacıncı haftada yapıyolar acaba ve dogum anında hemşireler ebeler nasıl bilgi verirmsiiniz 🙏🏻
Bebektsk Symm ben gittim canım dr Ayşegül e 32. Haftamda Nst yapıldı doktor söylüyor onu ne zaman başlandığını 35. Haftadan sonra her hafta gidiyorsun Nst ye artık sancı durumuna göre sıklaşıyor nst aralığı
Symm Bebektsk anladım canım cok sağol ben normalde figen besyapraga gidiyodum bu sefer tülay özkılıça gidicem nasıl bilmiyorum 😊 28 inde 36+4 olmus olucam ozaman