Kanayran 40+0dan merhaba herkese, bugün muaynem vardı nst çekildi sancım çıktı alttan muayne yaptılar 2 cm açıklığım olduğunu öğrendim bebeğimde çok şükür kanala inmiş ebe kafasına dokunuyorum o kadar aşağı da dedi☺️ Nasıl mutlu oldum anlatamam pazartesiye kadar olurda sancın suyun yada nişanın gelirse gelirsin dedi yavruma kavuşmama çok az kaldı bol bol dua edin bana lütfen bir iki gün içinde yavruma kavuşayım, darısı bekleyen bütün hamilelere☺️☺️🙏
Ruyaninprensi Kanayran aminn ne guzel allah bi avazda kurtarsın canım benim bende 38 im 1 cm açılma ile bkliorm bakalim allah hepimizi kurtarsin
Mfzd Kanayran benim sancim yok 40 +3 olucaz yarın yine muayene var ve 4 gündür 2 3 cm açıklık ile bekliyorum.....
Ebrtuna 39+6 yım benımde ne acılma ne sancı hıcbırsy yok yarın kontrolüm var ınsallah biran once saglıkla dogururz 🙏🏻
Snglmhmt Bende 40 haftalığım 1 cm açılma dedi salı gününe kadar gelmezse suni verecekler 😐 Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah
Pinar9001 Kanayran maşallah darısı bizlere hayırlısıyla sağlıkla 🙏🏻İnşallah gönlündeki gibi doğurursun🌸