Bebekannesi35 cennet22 benimde öyle 2 gündür kasılmalarım var takip ediyorum şiddeti artarsa doktora gideceğim ama bi değişiklik yok şimdilik. Sanırım yalancı Doğum sancısı bu.
cennet22 Zynp2545 Zynp2545 bnm iki gundur hic kesilmedi ya dayanamıym artkk acılmayı bekliyoz acılmada yokk
Anneyimki Beeennnnn.. Dogurcam sandm doktora gittim gayet normal büyğyor dedi. Hiç bimsıkıntı yokmş. Bnm asagıya baskı yapıo zor yürüyorum yataktan zor kalkıorm.
cennet22 Anneyimki heh aynennn yataktan kalkması bile ölüm gibi geliyo kalkıyom yuruyemiyom karnım tas gibi oluyo sancıda var tabii
Merverdogan Bende 36+1 im gaz sancısı çok oluyor yerimden kalkamıyorum ve göğüs kafesimin altına ayaklarını çok sokuyor aşırı acıtıyor
cennet22 Merverdogan ayy aynen valla sanki butun kemiklerim kırılıyomus gibi oluyo saga donuyom yok sola donuyom yokk Allhh hepimizn yardımcısı olsnnn 🙏🙏🙏🤦♀️
cennet22 Bebekannesi35 Bebekannesi35 sancı icin gidiyorm sancım cok cıkıyo ama acılmam olmadıgı icinde bisey yapamıyolar
Bebekannesi35 cennet22 biraz daha dursun bebişlerimiz büyüsünler sağlıkla zamanında gelsinler inşallah 😊
cennet22 Bebekannesi35 Bebekannesi35 iki gundur sancılar bni bitirdi dayanamıym bi an once dogsun allhm diyom 🙏☺️