Mutire Yo-si47 canım ben bu tarz tulumlari 6-9 alma taraftariyim 🙄 bizim ki kasim bebeği olucak inşallah. Kendini kendimi topladık etik diyene kadar cikmayix 3 aydan sonra kullanırım diye tahmin ediyorum
Tugba12345 Yo-si47 [url=https://hizliresim.com/00RvXD][img]https://i.hizliresim.com/00RvXD.jpg[/img][/url] benmki kiz oldgu icn bnu cekmstm cnm secenek cok bakablrsn