Huzur_2019 Merhaba 30+4 haftalığım sanki bu ara azaldı hareketleri korkmaya başladım doktora gitsem mi
Asill Huzur_2019 korkma bence bazen benimkide yatisa geçiyor taki ben onun sevdiği şeyleri yapana dek . Ama bunlara rağmen hala hareketlenme yokise doktora danismakda fayda ve bence
SemaNurSoy97 Huzur_2019 daha dün bende korktum aşırı derecede hareketli karnımın içinde ne otururken ne yatarken rahat veriyor dün neredeyse hareket etmedi denilebilir ama şuan yine aynı çok şükür evet canım acıyor ama yeterki iyi olsunlar 😊
sevgitekes Huzur_2019 hareketleri iyice sertleşti karnimi bastırıyor sanki çoğaldı geceleri de ediyo artık
Mihribali Bazen yatışa geçiyorlar ama vurunca da gümbür gümbür geliyor 🤣 göbek deliğimden eli fırlıycak diye ödüm kopuyor
Huzur_2019 SemaNurSoy97 ay inşallah benim öyledir canım daha önce düşüklerim de oldu hem korku ile geçiyor zaman
Elifgul90 Huzur_2019 bizimde iki gün artık dur evladım diye söylenirken sonraki bi gün çok az hareket ediyor uyku düzeni bozuldu heralde diye düşünüyorum 🤣