Hilahila Katılıyorum size. Zeynep ismi baydı artık. Ama Ela ismi de çok var ve sadece bir göz rengi üstelik.
Bence Peygamber yakınları veya sahabe ismi koyulacaksa, daha az bilinen isimlerden seçim yapılması daha güzel olur.
- Sevde (Peygamber Efendimizin eşlerinden)
- Atike (Peygamber Efendimizin halalarından & bir hanım sahabe )
Vs. vs.
Böylelikle bu dini isimleri yaşatmış oluruz. Zeynep ismini yeterince yaşattık son senelerde.