Hacere gurcem bende Zeynep koyacağım ismini kızımın ☺️ Kız kardeşimin adı da Ela olmasaydı şayet, Zeynep Ela ikisi birlikte çok güzel bir isim☺️
Hilahila Zeynep o kadar çok var ki hiçbir özelliği kalmadı artık. Okul çağına geldiğinde en az 3-5 Zeynep, Asel isimli çocuk olacak. Ela güzel bence. Naz ismini de severim 😊
Deletedmom0071 Hilahila Zeynep isminin nasıl anlamı olmaz bi kere Ela gibi saçma sapan bir isim moda şuan Zeynep her çağın ismi ve peygamberimizin kızının adı daha anlamlı isim var mı?