Kadriye4567 36 haftalık hamileyim 34 haftalıkken gittim en son doktora 2330 kilosu bugün geldim 2400 olmuş iki haftada nerdeyse hiç Almamış kilo halbuki çok iyi beslendim protein ağırlıklı cevizimi sütümü ihmal etmedim hep dinlendim niye böyle oldu bilmiyorum...doktorum renkli Ultrsayon girmemi söyledi kan akışımında sorun olabilir. Dedi bu üç olcsk renkli ultrason gireli o zaman olsa farkedilmezydi
anapanda12 Bu ölçümlerin gramı gramına doğru kabul etmeyin misalinde benden bi ay önce doğum yapan komşuma kıznın 3.200gram olduğu söylendi 2.600 doğurdu bana da 3.070 veya 3.100 gram arası dediler ben 2.5 bekledim 3.100 doğdu bunlar tahmini ölçümler ama kan akışında sıkıntı varsa bilemiyorum bi renkli ultrasona daha girin yoktur inşaAllah
Kadriye4567 anapanda12 girdim kan akışımında bi sorun yokmuş bebek minyon dedi karın çevresinde gerilik varmış...zoruma giden çok iyi beslenmeme rağmen böyle olması