nalan28_
Kanama şikayetiyle acile geldim rahmimde açıklık tespit edildi şu an 4 tüp kan verdim serum taktılar bekliyorum. Sonucuma göre serklaj olacağım. Nolur dua edin bize ben ve bebeğim şifa bulalım
anapanda12
Çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin inşaAllah 🤲🏻
Serklajlı bir gebelik geçirdim ve sağ salim doğurdum korkup stres yapma ki açılman iyice ilerlemesin bebeğin strese girmesin. İnşaAllah sende sağ salim kucağına alırsın. Kaç haftalık bebeğin?
eslemimm58
Rabbim şifa versin sana da bebeğine de inşallah ikinizde iyi olursunuz 🙏❤️