yanal Devlet hastanesine gidiyorum haftaylq uyumlu sorun yok dedi daha once 2 hafta onde gozukuyordu hep bugun özele gittim bacak boyu kisaligi goruyorm 2 hfta geriden geldigi soylendi 2 hafta snra tekrr bakalm dedi boyle bi durum yasayan var mi 😑