Mucicemiz 14 haftalik hamileyim 3 gündür cok sık idrara cıkıyorum sürekli idrarim var gibi ve karnimin altinda baskı agri oluyo ara ara neden olabilir enfeksiyon falan mi var yoksa bebek mi baski yapiyor anlamadim??
CansuArifeEr Mucicemiz enfeksiyon olsa yanma batma olur benım başıma gelmişti. Seninki bence normal 2-3 hafta sonra rahatlarsın 🙏🏻
ant2602 Mucicemiz enfeksiyon olsa yanma ve zorlama yapar. Yinede dikkat et. Bende 13 haftalığım uygulamada Rahime baskı olacağı yazıyor.
Ozican Mucicemiz bende 16 haftalıkken yaşadım bu durumu ama benim artı adet sancısı gibi ağrım başladı acile gittim rahim kısalması yaşadığımı öğrendim.Dikkat edin hafife almayın.