TGamze Kızlar merhaba ıslak mendille ilgili danışmak istiyorum. Uni baby almayı düşünüyorum ama yenidoğan ve sensitive olan var. Ne gibi farklılıkları var yenidoğan olması sırf ticari birşey için mi sensitive de alsam olmaz mı bilgilendirirseniz memnun olurum
Hll TGamze canm senin bebeginin popişine baglı☺️Ben dalin kullandm memnundum ama arkadasm hangisini denediysede olmadı hep kzardı careyi kavanoza pamugu ıslatmakta buldu. Al dene iyi gelmezse zaten degistrrsin☺️
UmudumOldun TGamze canım bende yenidoğan unibaby aldım , inşallah iyi gelir 🤷 Bebeğe göre değişir tabi . Bı arkadaşım yenidoganla başladı 3. Aydan sonra indirimden senseti ve alıp ona deam etti bi sıkıntı yasamadi
Fzehraaa Y TGamze yenidoğan olanının içinde ki maddelerle sensitive’in içindekiler farklı, sleppy’nin yenidoğanı da unibaby yenidoğan gibi. Aslında markadan ziyade içeriklerine bakabilirsiniz. Primanın yenidoğanın içeriği kimyasal dolu mesela. Sleepy ve unibaby yenidoğan en masumları. :)
elif_badeninannesi TGamze unibaby cok kötü kokyrmuş katkı maddesi olmdğı için mi acaba :/ yenidoğanını bilmiyorum