MurathanErdem merhaba, bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum, ayrıca Rusların doktorları çok iyi, böyle düşünmenize sebep nedir bilmiyorum ama takdir sizin tabi.. bu benim fikrim.. şahsen biz eşimle çocuklarımızın geleceği için, eğitimlerinde geniş yelpaze olması için doğumu Rusya’da yaptırmak istiyoruz.. ikizlerimiz olacak bu arada, ve daha çok yeniyiz.. Allah herkese istediğini versin inşallah..