Ftsmrt00 sağlık ocagındakilere aşırı sinir oluyorum inanma onlara sakın bozma moralini 3kayıptan sonra gebeyim gittim bütün tahlillerimi yaptırdım kadın doğumda doktorum çok iyi dedi kalp atışını duyduk rutin kan testleri için gittim sağlık ocagına gittim pazartesi beni salı günü aradılar sonuçların çıktı diye düşük riskimin oldugunu biraz daha zaman geçip gebe kalmam gerektiğini söylediler 2 haftada bir gel kalp atışını dinleyelim dediler (sonradan aklıma geldi aletlerinin 20haftadan önce kalp atışını duyurmadığı hatta 20haftadan sonrada bazen duyulmuyordu kardeşimden biliyorum düşünsene gidicem duyamıcam ve korkucam üzülücem hemde boşuna )ama nasıl üzüldüm ertesi gün kendi doktoruma gittim anlattım durumu söylediklerini kulak asma onlara herşey yolunda dedi