CansuArifeEr Kızlar 16+2 haftalık hamileyim. Sabahları uyandıgımda kasığımın sol tarafımda ( ultrasona göre bebeğin bulundugu tarafta) taş gibi sertlik oluyor hafif baskı yaptıgımda sancı oluyor 1-2 saat sonra düzeliyor gün içerisinde de ağrı ve sancı oluyor. Bunun sebebini bilen doktoruna soran varmı ? Ben Ağrı sancıyı sormuştum kanama yoksa sorun yok demişti ama bu şişkinlik 1 haftadır sürekli oluyor...
Muallimehanim CansuArifeEr Söyledğin şey kasılmaya benziyor. Ama uzun sürmemesi lazım bildiğim kadarıyla 1 dakikalık kasılıp düzelir normalde.
Nigdelianne CansuArifeEr benim de sag tarafimda oliyor siddetli agri yapıyordu 19. Haftada başlamıştı on gün falan sürdü 21. Haftadayım rahatladım artık
CansuArifeEr Muallimehanim hiç bilmiyorum semsert oluyor sabahları taş varmış gibi 15-20 dakıka sonra geçmeye başlıyor
CansuArifeEr Muallimehanim yavaş yavaş ağırlık gidiyor 1 saat sonra eski haline geliyor sebebi ne acaba ya
Muallimehanim CansuArifeEr Sertleşme normalde uzun sürmemesi lazım. Doktoruna tekrar söyle bence ya da başka doktora görün