Edaelaayse Merhaba ben 23 haftadayım halsiz başım karıncalanır gibi bayılma hissim var kalp doktoruna fln gittim birseyin yok dedı ama kalbim hızlı atıyor ve bogazımda nabzım hızlı sizdeyse oluyor mu
Marinnn Edaelaayse ayni haftadayiz tansiyon dusuklugunden kaynaklaniyor olabilir bi yarim saat ayakta durayim bendede oluyor tansiyonum buyugu 9 larda surekli
Seymasezer Bende aşırı oluyor geçen test yaptırdım demir eksikliğim yerlerdeymiş o yüzdenmiş meğerse bide çayı sil hayatından ne zaman çay içsem o his geliyor
Ibck Bende 21. Haftadayım böyle stres olunca falan soğuk terliyorum halsizlik geliyo tansiyonum düşüyo bu aralar
Deletedmom0071 Bende oldu kandan dolayı tansiyon düşüklüğü. Kulaklarım uğulduyo gözlerim kararıyo küçücük yere sıkışmış gibi oluyorum. Doktorun verdiği demir takviyesini reddettim hiç içmedim çünkü bana göre o ilaçlar aşırı yükleme yapıyor bunlar olunca dut pekmezi yemeye başladım kuru üzüm vs bilin bakalım ne oldu? Değerlerim değişti ve hiçbi tansiyon sorunu kalmadı. Doktorum ilaç kullandığımı zannetti ama ben o sentetik şeyleri içmeyeceğim. Yaşasın doğallık 💪🏻☺️🌸