ozgesoy28 Hanfendi, zoruma giden birşey yok? Zoruma gitmesi için herhangi bir sebep yok. Bakın tekrardan üstüne basa basa diyorum yorumları güzelcene okuyun. Korku’da benim için bir engel! Siz nasıl onca yoruma karşılık böyle bir yorum yapabiliyorsanız bende sizin yorumunuza yorum yapıyorum doğal birşey. 😉 Burda kimse kimseyi korkutmuyor, hiçkimsenin bünyesi bir değil. Kimi sezeryan oluyor aynı gün kalkıyor kimi sezeryan oluyor 1-2 güne ancak toparlanıyor. Bunu siz veya ben karar vermiyoruz.