Nisa01 aslında en güzeli sirkeli suyla silmek ama müsait olamadığımdan krem kullan dedi dr iyi gelmişti arada kullanıyorum yine hafif koku olduğunda kaşıntım olduğunda zaten kıvamlı bir krem mercimek büyüklüğünde sürsen yeter rahim duvarı kalın olduğundan bebeğe ulaşması zor enfeksiyon daha zarar bebeğe bence