shrbrk güvenle içebilirsin. Ben ilk kızımı karın agrısıyla hastanede ögrenmiştim. Ama öyle böyle bi agrı degildi. Doktor günde 4 defaya kadar parol içebilirsn demişti. Bi o rahatlatıodu ve gerçekten 3 4 kere içtim günde 10 gün boyunca. Agrım oldukça içtim.cevremde herkes yapma çocuga zarar verirsn dediler ama ben doktorumu dinledim acıyada dayanamıodum korkma ynii
Kızımda çok saglıklı dogdu şükür. Bi sıkıntısı olmadı hiç şuan 5 yaşnda😊