Ozlemcy Evet sıkı yaptığı için hem az yemeni sağlıyor hem de toparlayıcıydı. Önemli olan korsenin sıkılığı zaten markası vs farketmiyor ki toparlamak için sadece korse de yetersiz. Korse takığ zayıf olayım diye birşey yok ki.
İzin verdikten sonra doktorun mekik, yürüyüş desteklenmesi gerek her gün. Kasların parçalanacak aralarını protein doldurman gerekir. Protein doldukça da kaslar karnı sarkıklığı vs geri çekecek. Düzelecek. Eşim profosyonel badi yaptı ondan biliyorum. Korsenin tek başına işe yaramayacağını anlattı herkes korse kullansın spor salonuna gitmesin falan dedi. Doğum sonrası zayıflamak istiyorsan kızartma hamurişi tatlı uzak durulmalı, bol su tüketilmeli, akiam 5ten sonrada metobolizma duruyor onu da düşünerek yenmeli..