Slm kızlar😊bütün gün temızlık sil süpür yıka as derken akşam cay içerken Bırden az suyum geldı sonra gectı ertesi gün anneme gıttım orda uzanırken hafıf sancı gelmeye basladı gıbı yıne az az su kontrole gıdıcektımzaten onun ıcın de gelmıstım ben anneme bısey demeden yengemle gıttık doktora benımsuyum gelıyo dıyorum yok o oyle olmaz falan dedı bırden olması lazım dedım benım boyle baktı 2cm acık var yakınsan gıt evde cek gel dedı tamam dedım sonra geldık annemede görümceme yemege gıdıyoruz dedım sekıze kadar kaynanamda kımse yok ben oraya gıttım bı gorumcemı çağırdım geldı baska kımseye demedık 8kadar cektım gıttım 11de dogum yaptım bıttı ben uzerımı kendım gıycem dıye kalktım dedıler nereye dedım ustumu gıyıcem kızdılar bana 😀😀odaya gectık herkesı arıyom ben Doğum yaptım anneme dıyorum ınanmıyo dıyo sen yemege gıtmedınmı🤣🤣ben hıc dogum yapmamış gıbı bağdaş kurup oturdum 😀😀sıkıldım yürüyüş yapım dedım görümcemde hamıleydı o yattı benım yatagıma sonra ordakı ablalar onu sandılar gecmıs olsun falan dıyolar bızde hıc bozuntuya vermıyoz 😀😀