Hatzey_ Gkivik kendi doktor m yok baska ilceye geldm annem lerin yanında devlet de sıra bulursam gidiyor m yada acile gidiyor m
Hatzey_ Adves 2cm acılma var doktor 41+3e kadar bekleriz hala sancı yoksa suni ile dogum geeceklesır dedı özele gitmiştim gecen cts dogumu gerceklestırecek ti gitmedim
Meelek Hatzey_ Bilmiyorum kafam o kadar karışık ki bazısı kesinlikle sezeryan olma diyor bazısı çok memnun kimileri sakın suni alma diyır 🤦🏻♀️
Hatzey_ Meelek suni sezeryan dan ıyı tabiki suni gecici acı sezeryan ömür boyu surebiliyo üşüttüğün zaman